متن آهنگ اینجا چراغی روشنه داریوش

هر جا چراغی روشنه از ترس تنها بودنه

ای ترس تنهای من اینجا چراغی روشنه

اینجا یکی از حس شب احساس وحشت می کنه

هرروز از فکر سقوط با کوه صحبت می کنه

جایی که من تنها شدم شب قبله گاهه آخره

اینجا تو این قطب سکوت

کابوس طولانی تره

من ماه میبینم هنوز این کور سوی روشنه

اینقدر سو سو می زنم شاید یه شب دیدی منو

هرجا چراغی روشنه از ترس تنها بودنه

ای ترس تنهای من اینجا چراغی روشنه

اینجا یکی از حس شب احساس وحشت می کنه

هر روز از فکر سقوط با کوه صحبت می کنه



نظرات شما عزیزان:

الهه
ساعت18:42---17 فروردين 1393
خیلی خوبه بهت پیشنهاد میدم
از اهنگای داریوش ..شب شکن..چکاوک..آشفته بازار..شاید باید...دستای تو شو گوش کن اینا خیییییلی قشنگن تو اهنگاش اینا واقعا 2000000000000000000000000000000000
باشقایق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 16 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط parinaz

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 246
بازدید کل : 45355
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1